Tuesday, October 8, 2019

Çocuklar İçin En İyi Etkinlik Kitapları

Merhabalar, oğlumla yapmayı çok sevdiğimiz etkinlik kitaplarından 4 tanesini, sizler için sıralamak istedim.Hepsi çok faydalı kitaplar, hepsi çok yaratıcı etkinlikler kitabı. 

Oğlum henüz yazı yazmayı bilmediği için genelde resimlerine bakıyoruz, kitaptan sorular soruyorum, gülüyor, eğleniyoruz.


1- Akıl Fikir Kitabım, Yaratıcı Düşünme Etkinlikleri
Yazar- Aygül Bahar Yılmaz
 Yayınevi - Tudem 

"Her sayfası ayrı bir keşif ve farklı bir deneyim sunan bu etkinlik kitabı, merak duygusunu tetikleyici yönergeleriyle 8 yaş ve üzeri okurlarının hayal güçlerini zenginleştiriyor, bakış açılarını çeşitlendiriyor.

Özgün içeriğiyle fark yaratan Akıl Fikir Kitabım, bilimden sanata, tarihten teknolojiye onlarca farklı konu üzerine; düşünmeye, araştırmaya, tasarlamaya, yazmaya, çizmeye ve hatta karalamaya davet ediyor." (Tudem)











2- Erkek Çocuklar İçin Etkinlik Kitabı
 Yazarlar -
Yayınevi - 1001 Çiçek

"Bu kitap çocukları saatlerce eğlendirerek oyalayacak!

İster farklılıkları bulsun, ister resimler çizip boyasın, isterse de çıkartmalarla kendi resmini yaratsın veya gözlem yaparak sorulan soruları yanıtlasın.

Evde, dışarıda, tatilde… Nerede, ne zaman canı sıkılırsa…

Eğlencelerle dolu bu kitap çocuğunuzun konsantrasyon gelişimine katkı sağlayacak, küçük beyler bu kitabı yanından ayırmayacak!" (1001
Çiçek )

Bu kitabın bizde İngilizcesi var, o yüzden Türkçe kapağını da paylaşmak istiyorum. 



3- Duygularım, Oynuyorum ve Kendimi Tanıyorum
Yazarlar - İsabelle Filliozatö Virginie Limousin, Eric Veille
Yayınevi- Domingo

"Evet küçük dostum, sen de bazen her şeyi kırıp dökmek,  çılgınlar gibi koşmak, en iyi arkadaşına sımsıkı sarılmak, sevinçten zıplamak, hıçkıra hıçkıra ağlamak mı istiyorsun?
Öyle mi? Bu yaşadıklarına duygu patlaması denir. Haydi, kitabı aç ve kendi içinde neler olup bittiğini anla.
Fransa’da pozitif ebeveynlik yönteminde öncü psikoterapist Isabelle Filliozat ile psikoterapist ve çocuk terapisti Virginie Limousin tarafından kaleme alınan, yayımlandığı günden bu yana pek çok ülkede çoksatanlar listelerinde bulunan Duygularım – Oynuyorum ve Kendimi Tanıyorum, 100’den fazla etkinlik ve ebeveyn kitapçığıyla birlikte çocukların içlerinde neler olup bittiğini anlayabilmeleri, “duygularının efendileri” olabilmeleri için özel olarak hazırlandı" (Domingo)





4-Muhteşem Vücudumuza Yolculuk
Yazar-Anna Claybourne, Yayınevi-Tubitak

"Vücudumuz gerçekten muhteşemdir. Nefes alan, hareket eden, beslenen, konuşan ve düşünen bir makinedir! Yüzlerce kemik, milyarlarca bakteri ve trilyonlarca hücre barındırır. Haydi, onu keşfet! Heyecan verici bu keşif yolculuğunda çeşitli etkinlikler, deneyler ve bulmacalar seni bekliyor."
(Tanıtım Bülteninden)




 

 

 

No comments:

Post a Comment