Thursday, April 12, 2012

En çok satan ressamlar ve konular

Arkadaşlar,

En çok satan hayatta olmayan ressamları hiç merak ettiniz mi? Ben merak ettim ve arastirdim simdi de yazıyorum.

1.LS Lowry.
2.Monet.
3. Alan Ingham.
4. Russell Flint.
5. John Miller.
6. Rothko.
7. Van Gogh.
8. Picasso.
9. Klimt.
10. Matisse.

Van Gogh'un yedinci sırada oluşu beni şaşırttı doğrusu!  Monet'in çok sattığını tahmin ediyordum zaten.

Peki en çok satan konuları merak ettiniz mi?

1.Geleneksel manzara
2.Yerel manzaralar
3.Soyut tabiat, manzara
4.Soyut resimler
5.Köpekler
6.Figür çalışmaları
7.Deniz manzarası, limanlar, sahil görüntüleri
8.Vahşi tabiat
9.Empresyonist doğa
10.Nü resimler 

Bu liste beni çok şaşırttı doğrusu. Sürrealist resim seven birisi olarak, sürrealist resmin listede olmaması çok garip degil mi?


Benim yaptığım tablolarda empresyonist doğaya giriyor, en azından listede! ama ama satış o kadar da önemli mi sanatta! tartışma konusu!

Not. Bu araştırma 2003 yılında Art Business tarafından Ingiltere'de yapılmıştır.

No comments:

Post a Comment